Ana & Stefan

Am fost invitată de Ana și Ștefan să le fotografiez cununia civilă. Ana este prietenă a surorii mele, o fată draguță si inimoasă, iar cununia și masa de la restaurant au fost un prilej de relaxare, zâmbete și un timp frumos petrecut alături de prieteni, nicidecum o atmosferă de job fotografic obositor. Căci m-am simțit ca între prieteni.

Cu toate că a fost primul eveniment oficial la care am participat în caliate de fotograf si am avut emoții mii și mii, atmosfera si oamenii pe care îi veți cunoaște în fotografii m-au făcut să uit de covârșitorul stres al “muncii”.

Dar cum nu am încă posibilitatea de a gazdui prea multe fotografii pe acest site, mă voi folosi de prietenul G+. Iată și link-ul către albumul cununiei: Cununie Ana si Stefan.

Leave a Reply

