Luci, Oana & Cristi

Pe Oana și-al ei mic Cristi i-am cunoscut la locul de joacă. Au fost cu toții de acord (și tata, bineînțeles) să îmi dea o mână de ajutor în noul meu proiect fotografic, „Portret de familie”. Așa că ne-am întâlnit fără un loc precis în care să facem ședința, ci în schimb am mers la o plimbare prin parcul Tineretului, oprindu-ne din când în când pentru câte o fotografie sau pentru ca micuțul poznaș Cristi să inspecteze trepiedul.

Mi-a făcut plăcere această primă ședință fiindcă a fost mai mult o plimbare, un prilej de relaxare și un răgaz de a admira natura la apus de soare.

Luci, Oana & Cristi

Leave a Reply

